Bara en lektion kvar

Gud va skönt att dagen snart är slut, eller slut och slut har 45 minuter kvar på luncehen och sen har vi engelska ser fan emot att ha engelska jag börja älska enelsan kanske beror på att jag längtar till min språkresa i sommar. Ska ge gärnet nu framöver. Sitter iaf och sms:ar med mamma om att jag tänker lägga ner matten. Men de går inte så bra hon mutar mig med att få en tv och jag vill ju ha en så detta blir svårt. Jag kan ju köpa en fuling men jag känner mig taskig då. Eller ja jag är ju alltid taskig mot min mamma så det spelar inte så stor roll, men den tv:n jag vill ha är rätt dyr så kmmer nog få en bra ångest om jag kör en fuling.

Jag vill ju prata med min mentor men har han som vanligta aldrig tid att prata med mig. Vi hade rast i 20 min, då hade han inte tid att prata och nu är det lunch och då har han  inte tid. Just ha nu har jag ett möte. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0