Tierp

Imorron ska men till Tierp över dagen bara, ska åka hemmifrån 08.29. Bajs va tidigt man ska upp men sommarlovet är snart slut så måste träffa mina vänner en sissta gång. Kommer att bli kul. Ska vara med Sandra i skolan en stund och sen typ gå i Tierp eller nå. :P Kommer ta med mig datorn och de mobila bredbandet utifall de blir tråkigt och så har man nå att göra när man väntar på tåget. Men nu ska jag ta en lång promenad med hunden. Ska försöka få med mig Mamma med de brukar vara åt andra hållet. XD

Nej, de blir inge Tierp imorron. För de första Sandra som jag skulle vara med var tvungen att åka hem direk efter skolan och så fick jag inte vara och hälsa på i skolan för hennes mentor. Piss, sen fick jag inte för mamma för vi ska träffa nån gubbe eller gumma och prata om jag jag få bidrag för att få flytta till stan. Så de får bli nån annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0