Miss Sthlm

Jag vill tillbaka till Stockholm. Jag dör här hemma. Mamma och Pappa sover typ redan. Jag har så tråkigt. Ingen vänner eller nått. Jag kan inte bara ringa nån och fråga om vi kan vara för då måste jag tyå åka till Tierp eller nå. Men mina vänner där överger mig typ också. De känner som om jag och Matilda tappa kontakten eller de har vi redan liksom jag och Isabelle. Lika alla i Tierp där har jag vara 2 vänner kvar men dom är liksom inte mina bästa vänner. Jag har ingen bästa vän, en sådan vän ska vara spc för mig. En som jag vet inte säger nå, en som inte ljuger, en som jag alltid kan ringa och bara komma. Just därför måste jag härifrån för att hitta den personen.

Föresten om ni har tråkigt (så som jag typ har jämt) så kan ni läsa Kissies.se eller blondinbella.se
Två roliga bloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0