Lugn Soheila

Hehe Soheila har tydligen tappat bort sin mobil. Fast hon kan vara lugn hon tappade den i våran bil när hon åkte hem igår. Men den är nu i trygga händer. Tur att den inte låg synlig den låg hela tiden under hundens filt. :P

En roliga sak har jag gjort idag med. Skulle åka till pappas kontor och instralera ett program på datorn då tog jag med mig min katt (Oscar). Haha han var riktigt snäll i bilen, han skrek inte utan låg i pappas knä hela vägen (3 km) han tänkte lägga sig under sätet men de fick han inte för mig. Vi har kattburar till katterna men de var ju inte meningen att han skulle med. Det som är konstigt är att han inte hatar mig utan han är samma gamla dumma Oscar. XD Min lilla sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0