Fjortis

Haha, jag tror jag asgarvar. Läst igenom mina meil och en av dom tycker jag värkar vara en fjorttis som är ute varje kväll. Så fel så. Dom senaste tre åren har jag varit mobbad pga att jag aldrig fick skangsen att visa vem jag var och är idag. Jag är en omtänksam glad tjej som älskar sina vänner som hon har kvar. Visst är jag fjortis på vissa ställen.


Svar till Ellen
va tycker du, ska ja bli brunett elr blondin? :)


Jag tycker att du är jättefin som brunett. Som blondin ser du ut som en liten fjortis men de är också fint. Jag vet inte din personlighet. Hur gammal är du? Du ser äldre ut som brunett och tycker de är finast. Men är du en utetjej och vill visa de så är blondin bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0