Datorn på lagning

Kom nyss hem eller det var ett tag sedan åt gårdagen lasang mitt första mål idag hann inte med frukosten. Åkte in till Valbo och lämna min dator på Siba så nu är den på väg på lagning. Byebye de blir klar om 3-4 veckor hoppas de bara är tre för sen börjar jag skolan och då måste jag ha den. annars får jag göra jobben på denna skit dator. Måste man så måste man. Hann som hjälpte oss trodde de inte var så stort fel tyvärr så vet jag inte va felet var eftersom jag inte kan dataspråk..XD

Snart ska jag börja packa, orkar inte de nu de är för varmt och jag kan ju ändå inte bestämma mig de går bättre om jag har press på mig så kanske gö de imorron. Typiskt mig skuter alltid upp de, iaf om de inte är viktiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0