Bad night

Nu har min dator gått sönder så just nu sitter på mammas, den är inte mycket bättre. Jag vill ha min bärbara. Ligga i sängen eller sitta i soffan och skriva. nej nu sitter man på en hård stol vid ett alldedes för högt skrivbord. Hur lång tror folk att man är? Jag är 165 cm bordet ja de kanske är 150 cm, inte vet jag....!?

Jag mår inte så bra nu, har fått nå anfall idag/kväll så jag tappa kontrollen över mig själv, jag vart förtvivlad och visste inte vad jag skulle göra. mamma försökte lugna mig men de gick tydligen inte. Nu sitter jag här och gråter och fattar inte vad som händer. Så här har de blivit för min syster med. Vad ska jag göra? Jag klarar inte av mamma och papap nå mer, dom vet inte vem jag är dom känner inte mig. Jag mår dåligt av att vara hemma. Jag behöver komma bort ett tag. Sommaren är snart slut tror de är tre veckor kvar på sommarlovet eller nå. Hatar mitt liv. Vad ska jag göra får att må bättre? Ska nog sova snart och bara komma till en annan värd.

Du börjar bli som ett moln som försvinner i de blå
Men i mitt hjärta finns du alltid kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0