Pinsamt

Folk frågar mig om jag inte tyckder de och de är pinsamt. Ja det kan vara om vad som hällst. Men herre gud tror ni att jag är mig själv på bloggen. Skulle jag skriva om mig själv här, lägga upp mitt privata liv på internet. Skulle inte tror de. Jag är jag i bloggen men inget privat. Som ni kanske ha märkt så nämner jag inte killar, bara vissa vänner, familjen ja ni ser. De allra mest privata håller jag nere på jorden. :P Sen tycker jag inte att det är så pinsamt. Skulle jag tänka på allt som var pisamt skulle jag inte ha en blogg. Varför vara så rädd. Tex den där texten om tidningsrubriker en person som jag hade tagit texten ifrån fråga om jag inte tyckte att det var pinsamt att ta den från henne dagen efter. Nej varför skulle de vara de. Dom "stora" bloggarna tar och härmar varndra hela tiden inom olika ämnen. Fast vad har det med detta att göra? Hahaha. Men iaf jag står för det jag skriver, vilket är bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0