Hemma

Nu är vi hemma. Har bara varit här och bytt om se var vi tvungen att sticka. Ikväll var de första sts discot. Ganska kul förutojm att mina ben bräns. Men jag överlever. Sen åt vi lunch på stranden vid tidsvattnet så min skor blev dyngsura. Jag kan tyvärr inte lägga in bilder eftersom vi bara har två adapter och mitt batteri till kameran dog. Sorry. Haha alla säger sorry hela tiden här i England. Sen är vi suktiga på att säga please och thanks. :) det var allt jag hade att säga nu. Så fort jag kan och får tid ska jag lägga upp bilderna från idag. :)

Kommentarer
Postat av: beckaa

vaddå måste ni prata engelska med varann (ni som kommer från sverige?)



hoppas att allt är bra och resan gick bra, sorry (hahha) att vi inte loggade in på msn på kvällen..jag somnade nästan direkt. men men .



hare bäst! kram rebecka

2010-06-22 @ 01:36:24
URL: http://beckaa.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0