Trött

Usch det var länge sedan jag var så här trött. Jag har fortfarande ont i magen men känner mig iaf inte febrig. :) Mamma och pappas har självklart inte kommit hem. När jag för en gång skull behöver mamma så finns hon inte här. Bara att vänta och se. Jag har pluggat lite engelska förhand till och med. När jag fick gloson i läxa så kom det som en shock herre gud ger lärare fortfarande glosor när det är bevisat att man inte lär sig orden dom gor in och ut. Men iaf så kom jag och tänka på en sida som vi skaffade på spanskan i 7:an. Jag tycker att den är bra iaf. Men just nu ligger den nere men den heter glosboken iaf. Så behöver i hjälp med glosorna så testa vettja. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0