Beckie svarar

PÅ vissa bilder ser du ganska kort ut men nyss la du upp en bild och där såg du jätte lång ut? Hur lång är du?

Haha, jo jag vet och det var därför jag la upp den. ;) Jag är inte så jätte lång 163 cm. :)

Om du fick åka tillbaka i tiden vart skulle det vara?

hmm, det är inte så svårt. Jag skulle vilja åka tillbaka till Hastings. :P

Har du pojkvän?

Privat!!!!

Umgås inte du med dina vänner mer?

Jo, men jag bloggar inte så mycket om dom. Jag skulle aldrig mer blogga om Sandra men gjorde det iaf igår. Eftersom det var bloggen som förstörde min vänskap. Så jag bloggar sällan om dom. Jag umgås oftast med dom när jag inte bloggar. :P

När fyller du?

Hahaha, jag fyller 18 om 218 dagar. :P Här kan du se när du fyller!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

du becka de är bort glömmt nu för längesen. så de är lugnt mellan oss :)

2010-08-15 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0