Alla gör mitt test

Haha minns ni igår så gjorde jag ett test och nu ser jag att det är många som har tagit de och gör det på sina egna bloggar. Det är helt okej. :) Lite roligt faktiskt. :P


Annat ämne. Jag kanske ska flytta till Gävle där jag går i skolan. Ja jag vet nyss skulle jag flytta till Uppsala för att jag ville härifårn. Men jag känner inte så längre. Jag vill bo kvra hemma men jag kommer ju inte så bra överäns med mina föräldrar. Vi har inte bråkat på 2-3 dagar nu men jag känner ändå att jag inte kommer klara så länge till innan det smäller igen.


Jag är rätt trött på Gävle men det känns nog annorlunda om man bor här. Sen är det jobbigt att pendla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0