10 sanningar om mig

Jag har blivit mobbad i tre år
Under 7,8 och 9 blev jag mobbad utan alla i klassen.

 

Jag får inte träffa killar förän 12 juni

Sen mitt senaste förhållande bestämde jag mig för att
inte träffa killar förän sommarlovet. Det har gått ganska
bra tills nu. :(


Jag förlorar ofta mina vänner

Eller bråka och bråka vi tappar kontakter hela
tiden. Vi umgås inte på fritiden längre. :'(


Jag skolka mycket under högstadiet

Det tror inte dom felsta om mig. Men jag mådde så dåligt
så jag skolka typ varje dag från någon lektion.


Jag har funderat på att sluta blogga

Ja det är sant. Mina läsare ökar inte så mycket mer.
Men ibland är det kul, mitt kommentasfält börjar gå
dåligt och då är det inte så kul längre. Men ska iaf
blogga tills jag åker till England i sommar. :)

Jag hatar att bo här

Jag hatar den här lilla hålan. Det kanske
inte är någon nyhet. Men svårt att dela
med sig tio sanningar. Men jag tror jag dör.
Jag sitter hemma på kvällar och helger istället
för att gå ut med vänner för dom har andra vänner.
Ingen har tid för mig. :'(

Vuxa människor hatar mig.

Seriöst, vuxna hatar mig. Dom bara rynkar på näsan
när jag kommer. Ja vet inte varför för jag tvivlar på
att dom vet att jag bloggar.

Jag hatar min längd

Jag hatar att känna mig lång, men iblad är
jag kortast. Jag vet inte varför men jag gillar
att vara kortast. Är 163 cm långt eller kort?

Jag har ingen bästis längre

Sen jag och Sandra börja bråka så har jag
inte fått någon ny bästis. :(

Jag äter aldrig lunch

Jag äter max tre mål om dagen jag brukar äta frukost,
middag och någon slags fika. Det varrierar men tre mål
brukar det bli.

 

 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0