Uppföljare

det känns som om jag börjar bli för privat ppå bloggen men jag ska besvara frågorna

Från Sandra:
finns här becka. jag vet hur du känner men kom ihåg de du sa till mig när du var här innan stockholm å de jag sa till dig. jag vet att d hatar dom. men ta vara på de så länge du kan. men tänk på de du sa till mig å de jag sa till dig.. becka de kommer att bli bra tro mig. kramar på dig men vi ses juh i morgon<3

Svar: Tack Sandra jag vet att du alltid finns där men bara via telefon de är en bit hem till dig. Man kan inte bara vara med dig över dagen och så.

Från Angelica:
Varför hatar du dina föräldrar? Varför hatar du din syster?

Svar:
Jag har aldrig gillat mina föreldrar pga att dom aldrig behandlat mig och min syrra lika. Eller jag har aldrig hatat dom men jag har aldrig heller aldrig älskat dom och aldrig kunnat prata om saker och ting när det har varit jobbigt. Det är lika med min syrra jag är nog ganska avundsjuk på henne för att det alltid går som en dröm för henne.





PS: Nu blir det inte nå privatare det har redan gått för långt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag förstår precis vad du menar. Det är lika för mig och min syrra det är därför jag frågar. Hur behandlar de er olika? Är de snällare mot din syrra eller hur menar du? Känns skönt att man inte är ensam i denna värld. Kram på dig Beckie!

2009-11-12 @ 21:10:42
Postat av: sandra

becka jag vet att jag finns via tele men jag lovar hade jag bott närmar dig då hade du fått varit hos mig de vet du men kom ihår de jag sa till dig. å de du sa till mig om de där. men tänk på att du ska till mora nu ihelgen å då e jag där juh. du vet vart jag finns visst de är en bit. men jag har alltid telen på mig såd e e bara ringa eller messa jag svara alltid å de borde du veta<3<3<3

2009-11-13 @ 07:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0