Ska klä granen

Ne3j nu blev jag ag jag hade skrivit ett inlägg sen ko jag åt en knapp och allt försvann. Men ska försöka skriva det ingen. Jag vanka ju vid 12 idag och då gjorde jag i ordning mig och åkte med pappa och handla. När jag ko hem så börja jag göra julgodis ovh sånt. Nu sitter jag här och ska snart gå och klä granen men familjen eller syrran ska till stan men hon är ju ändå aldrig med och klär den dom sista åren. Se3n ska mamma och jag som vanligt göra köttbullar. Det känns värkligen att det blir jul. Vi är ju sista minuten familjen så imorron ska pappa in till valbo och hämta en tv. jag får inte följa med undra vad det kan bero på.....!? Han ska antagligen hömta ut julklappar i sista minuten som vanligt. Haha XD kanske följer med ändå. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0