1 augusti

Japp nu är de Augusti om 24 dagar börjar skolan. 4 veckor alltså. Jag sitter på mammas dator igen, nu är han som ska fixa min dator här och håller på med den. Men de värka inte så så bra, han hittar inte felet så får kanske lämna in den, men jag vill hällre ha en ny. Men jag vill ha alla mina bilder, mina älskade bilder. Från läger och allt. Jag håller båda mina tummar och allt man nu ska hålla.

Vi 13.00 får vi ett annat besök av några jag inte gillar. Kommer nog att sitta här och blogga då. Måste hitta på nå, jag vill inte träffa dom. han är så taskig men hon är okej. Fick just beskedet att de inte gick och laga den. ;åste lämna in den. Jaha då vet man de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0