Min familj

Hej jag heter Rebecka och bor på hatabarngatan 12 som ligger i världens ände. Mitt telefonnummer får du gissa dig fram så kanske jag svarar.

Jag har en syster som heter något du inte får veta hon är inte så lång typ än dvärg om jag ska överdriva mycket. Min mamma är brunett det är allt du får veta om henne. Min pappa är en apa. Jag då? Jag är typ inget av de så jag kom med en ängel en dag och då sa min syster "eh, ge råttan till katten".

Jag har två katter som är dumma i huvudet och en hund som tror hon är en bäbis. Min familj är en riktig Svensson Svensson familj som låser in båda bilnycklarna i bilen.

 

 

 

Detta är ett skämt om ni inte förstår det :P Utom bilnycklarna, hunden och katterna


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag är ingen dvärg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-19 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0