118800 svart på allt?

Skicka just ett meddelande till 118800 och fråga vad jag kommer att jobba med. Detta fick jag i svar från pappas mobil.

Du kommer bli lastbilschaffis för DHL och köra pallar med lcd skärmar över hela Europa. Efter du har kört av vägen 3 gånger får du sparken och börja på ålderns höst jobba som andra tränare i Ötevidabergs innebandyklubb.

Okej sen frågade jag från min mobil.

Du ska bli djurskötare på Kolmårdens djurpark där du kommer ta hand om delfinerna och valrossarna. Efter misstankeom att du fifflat med växelkassan kommer du bli nergraderad till att ta hand om de två blinda lamorna istället. Efter tre veckor slutar du på Kolmården och börjar jobba på försäkringskassan istället.

Hmm okej bortsätt från att jag är allärgisk mor fisk. :/


Jag vill jobba innom media!!!!!

Hmm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0