Tummen ner


Igår kväll var jag ute på ett möte med pappa. Vi träffade en pastor som jag aldrig har gillat. Jag skulle vara deras idé låda typ. Dom ska börja med scaout här hemme och jag har ju varit de en gång i tiden. När jag kom med mina häftiga 2000-tals idéer så sa hon att dom var dåliga och att jag skulle hålla käften. Får en pastor säga så. Hon är typ överreligiös. Haha så nu hatar jag värkligen den människan. Hallå jag slulle vara en ung idé låda och
barnen idag vill inte leka 50-tals lekar tro mig.




Till något helt annat. Jag övningskör igen. :D Går riktigt bra körde i förrgår och igår ska göra det idag med. Det är sjukt kul. :)

Ser inte så glad ut men det är morgon och jag har ont i kindbenen. Har det alltid numera eftersom jag ler och skrattar så mycket i skolan. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0