Skolan

Idag ser jag absolut inte fram emot skoldagen idag. Jag kan inte släppa gårdagen. Konstig mening men så är det iaf. Varför mår jag inte bra? Vad är det som fattas? Jag känner mig ensam det känns som om jag går i 9:an och vet att i skolan är jag ensam. Men det är inte så längre. Men varför känns det så? Jag saknar Rosa och Becka, dom två underbaraste och snällaste människorna, vännerna och systrarna på denna jord. Dom ställer värkligen upp. Jag skulle inte kunna se mitt liv utan dom. Finns aldrig något negativt med dom. Ja, ni förstår dom har alltid en plats i mitt hjärta. Dom fanns där när jag behövde dom. Så klart finns jag för er med! :) <3

<3<3


Kommentarer
Postat av: rebecka

naaw <3

2010-09-22 @ 11:20:03
URL: http://beckaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0