Jag!


När jag gick in på Beccas blogg och läste detta så börja jag le och skratta. Allt som står där är sant. Jag kan aldrig hålla käften (man måste säga till när jag ska sluta prata), jag är inte rädd för att göra bort mig längre (lika där jag börja bli för barnslig så måste man stoppa mig), som ni har sett i bloggen så bråkar jag mycket det börja efter "grannfejden" sen så börja jag skolan och ha högljudda diskutioner med en tjej ja och så nu Sandra. Bråken är inte seriösa utan mest för nöjje (iaf för mig). Ja det är jag.


Bara för att Becca skrev så snälla saker om mig och hon betyder lika mycket för mig.
Rebecca "Cc" är en glad tjej som som inte är rädd (förutom för getingar) och hon älskar sina bröst. Jag vet egenligen inte så mycket om henne hon är duktig i skolan och hon gör skoldagarna kortare. Hade inte Becca och jag gått i samma klass så hade jag inte varit den jag är idag. Hon är en person jag aldrig skulle kunna bråka med då skulle hela jag förändras.


Så här tycker jag om Jossan

Jag hatar henne hon är den västa personen jag någosin mött. Hahahaha nej så absolut inte. Jossan är en helt fantastisk tjej som också gör skoldagarna korta. Precis som Becca så känns det som om man har känt Jossan i flera år, inte bara 3 veckor 4 på tisdag. :) Utan henne vad hade jag och Becca gjort då? :/ svårt att tänka sig. Tack Jossan för att du rädda mig och Becca. <3





Hoppas att det var okej att jag snodde de får dig Becca. :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0