Jag blir så arg

Okej detta inlägg kommer att handla om flera olika saker

1. Här är en kommentar
Vet du inte ens vad du har gjort ? du skriver fan personers namn har du frågat om du får nämna deras namn ? nej och säg inte att jag är löjlig för jag är så fucking nära på att åka till gävle och söka upp dig, och allt det jag säger menar jag, så jävla barnsligt åh säga jag ska slå dig och sen blir mna så feg, jag menar det jag säger, och du kommer ligga illa med ditt betende så som du håller på, plus att du är så jävla ful åh du är så ful !!

Varför skickar ni in så många elaka kommentarer. Ja jag har nämt Sandra flera gånger i bloggen och om hon inte vill att jag ska nämna henne så kan HON SÄGA DET SJÄLV och inte skicka sina vänner på mig. Jo jag vet att hon är feg. Sen så ligger jag inte alls illa till i mitt beteende för jag har inte gjort nå fel. :P Däremot så ligger ****** och hennes kompis illa till, pga en polisamnälan. Nämner inga namn där kanske lite pinsamt för dom, men ni vet vilka ni är. :) Jag tänker säga att du är löjlig åka gärna till Gävle och sök upp mig det kommer bli skit kul, skulle gärna vilja träffa dig och du kanske tom vill ha en bild. :D Hahahaha visst är jag rolig? :P Du skulle aldrig våga slå mig, och skulle du set vet du att du förstör för dig själv lilla vännen. :)


SÅ SLUTA MED ALLA ELAKA KOMMENTARER JAG LIGGER INTE ILLA TILL FÖR JAG HAR INTE GJORT NÅGOT. Hur ska jag kunna ligga illa till i mitt beteende jag är värkligen en av världens snällaste jag byr mig om andra mer än om mig själv. Jag bry mig väkligen om mina nära och kära.


2. Jag har kört 15 mil idag, fattar ni 15 MIL! Jobbigt men kul. :)

3. Beccas modekatastof



4. Sen undrar ni hur jag sminkar mig och här visar jag lite lätt

Först så smörjer jag in hela ansiktet med en dagkrém fårn Nivea


Sen tar jag ett tunt lager med foudation och solpuder. Solpudret har jag bara för att undvika ränder och för att få en natuligare färg.

 Sen har jag lite blusher (tänk på att inte ha en sån stor borste)

resultatet hittils

Sen lägger jag ett tjockt lager med kajal

Och en medeltjock linje med eyeliner

Sen lägger jag ett runt lager rosa ögonskugga längst hela ögonlocken

Sen tar jag en annan rosa ögonskugga under ögat (ett tuntlager med en annan pensel som jag glömde ta koer på) efter det så tar jag tex idag ett tjockt lager med grön ögonskugga längst den yttre delen av ögat och så "tonar den ut" mot ögonbrynet.

så här ser det ut just nu

Sist men inte minst lite lippgloss idag blir det en rosa från HM

Resultatet :)


5. Kolla vilka snygga treggings mamma köpte till mig idag :)

Lindex 299 kr


Ha det bra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0