Sex and the city 2

Jag har just sett sex and the city 2. den har fått bra kritik men mina vänner har sagt att den inte vra bra vilket den inte var häller. Men det är ändå en film man måste se. Jag vet inte varför men ja det har bara blivit så. jag la ju aldrig ut pengar att gå på bio och se den eftersom jag redan då hörde att de inte var värt de. Så la ut 30 kr och hyrden den istället. :P

I början var den rörig och manhängde inte riktigt med, dem berätta vilka de handla om och så. Sen åkte dom tll Ahba Dhabi (stavning) och blev arristerade. Dom fick inte bo kvar på hotellet så dem åkte hem. Innan desss träffade dom några nunnor eller vad dom nu va. Dem var riktigt coola och hjälpte dom till flygplatsen eftersom männen var togiga och hatade dem. Ja typ så sluta de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0