Boring

Namn: Rebecka
Födelsedag: 21 mars
Hemstad: Ockelbo/Linköping
Ögonfärg: blå går
Hårfärg: Brunt
Längd: Mätte mig idag 164 cm :)

Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vädur
Skostorlek: 39
Är dina föräldrar skilda: Nej
Skor idag: Dom svarta och dom grå
Mål för året: Bli en bättre människa och skaffa vänner som jag kan lite på

Antal
Antal syskon: 1
Antal piercings: Inga
Antal tatueringar: Inga

Framtiden
Namn på barn: Inget jag har planerat
Vad vill du bli när du blir gammal: Yngre ;)
Drömjobbet: Frisör eller chéf


Favorit
Glass: Chocklad
Låt: Miley Cyrus nya Can't be tamed
Tuggummi: olika:D
Helgdag: Lördag♥
Årstid: Sommar! :D
Radiostation: Rix fm och the voice

Har du någonsin
Varit kär? Ja
Blivit dissad: Mm
Rymt hemifrån: På sätt och vis ja
Föreställt dig ditt ragg naken? Haha nej
Sovit utomhus: Japp
Gråtit i skolan: Aa
Gjort något dumt som du som du skrattar åt idag: Jao
Ätit sushi: Nej

This or that
Cider/öl: Cider
Pepsi/cola: Pepsi
Mcdonalds/burger king: doonken!
Kärlek/sex: kärlek
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Båda
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
Kakor/paj: Paj
Mtv/vh1: MTV
Blind/döv: Döv

Kan du
Gå ner i splitt: Nästan
Skriva med båda händerna: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej

Vem var den senaste personen
Du nuddade: Mamma
Du pratade med: Mamma
Du msn: Karin W
Du kramade: Vet inte
Du skällde på: Mamma och pappa

Senast du
Skrattade: Nyss
Grät: Igår
Filmen: 2012
Tuggade tuggummi: Idag
Sjöng en sång: Nyss

Var är du
Vad ser man utanför ditt fönster: Baksidan
Lyssnar du på musik just nu: Aa
Vad är det på din musmatta: Har ingen. Har en laptoppltta XD

Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol: Nej
Rökt: Nej
Shoppat: Självklart
Skejtat: Nej
Bakat: Nej
Motionerat: Ja
Solat: Ja


Har fått många frågor om mina ögon. Vad de är för färg. När jag kollar på foton sen jag var liten var dom klarmörkblå, men idag är dom gråblå. Mest grå tror jag. Jag kommer ihåg de mesta om dominat och gener. Men mina föräldrar har båda klarblå ögon. Min syster har som en brun solros i ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0