Komisk natt

Ja, jag gick och la mig runt hanv ett inatt. Staks efter ett så vakan jag utav att jag stog ute i pyjamas. Jag var genomblöt eftersom att det regna.

Ja det ser stökigt ut på gården, men de är vårstädning som pågår här hemma.


Här är kommer lite bilder som tagits under veckan

Naaw, så söta

Kallar honom Nisse

Kallar henne Maja

Och kallar henne Saga


Här är några bilder från i lördag när jag och Karin var på bio

Karin

Jag :) Ja, mitt hår har blekts. Ska mog åka ner och köpa färg nu.

The Last Song var värkligen ett jätte bra film. Sorlig men bra bortsätt från att
Karin inte gillar Miley Cyrus. Jag tycker inget om henne, tycker bara att de är
bra att hon står för de hon gör. Jag tycker inte de är en barnfilm.

Haha, vi hade tråkigt så tog en massa konstiga bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0