Jag lever

Jo jag lever, har bara inte orkat blogga med ska sammanfatta fredag och lördag snabbt.

Fredag
Gjorde inte så mycket. Städade mitt rum och hjälpte mamma i trädgården, så de tog hela dagen typ.På kvällen grillade vi och jag träffade några vänner. Köpte också en ny mysdress. Ska visa den sen.

Lördag (igår)
Igår så kom Karin hit, vi gick runt köpte en Crestina Agulera parfym åt mamma tills idag. Vi gick runt och hamnade i en lekpark och pratade., Sen gick vi typ hem och åt och fastnade framför datorn eftersom det regnade den här gången istället för snöstorm. XD Det blev ingen bio kanske blir de till veckan istället. Innan hon gick så kollade vi på maean girls. En roilig film med Lindsey Lohan.

Idag
Idag är det mammas dag. Har åkt och köpt blommor och Kattmat på burk till mina två honkatter som är mammor. Tiara har ju ungarna kvar än så länge, Bellas ungar bor i fina små hem. Vet att dom har det bra. Oscar fick lite han med och Tina artakera en skål. Hahaha, så sött. :) Vi ska grilla idag och äta tårta. Ska blogga mer senare. :) Kom ihåg att vara snäll mot era mammor idag.


Så ser jag ut idag

Klänning från JC, legging från GT och koftan är min syrras gamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0