Frågor

Hur gammal är du?

Jag är 17 år gammal. Det är väll inte så gammal.

Varför skiver du inte om killar?

Ja du varför? Jag får inte träffa killar på de sättet förän sommarlovet alltså den 11 juni. Jag skriver bara om vissa vänner i bloggen. Eftersom andra vänner är jag rädd för att förlora. Tex mitt och Sandras bråk handla mest om mitt bloggande. Men om ni vill så ska jag skriva mer om mina killkompisar.

Bor du i villa eller lägenhet?

Jag bor helt klart i villa. Har aldrig bott i en lägenhet. Hur är de?

Vilket är ditt favoritprogram?

Oj svårt. Men måste ändå säga att Andra Avenyn var bäst. Vet ni att dom ska sända alla avsnitt igen på tv. Från avsnitt ett. :) Men nu när dom har slutat sända de så får de bli Svenska Hollywood fruar och Petra Mede show.

Varför gillar du inte din mentor?

Ja, vi fick en dålig start. Det kändes som om att han ogilla mif redan från första dågen. Jag går och tror att hanns första tanke på mig var "Oh nej inte en jobbig fjortis) alla i min klass är typ intresserade av bilar och sånt, och ni vet ju hus usel jag är på de. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0