Fråga

Hur mycket tid lägger du ner på din blogg?

Svar: Jag lägger inte ner så mycket tid, eller det varrierar från dag till dag. Dom sista dagarna har jag varit ganska duktig på att blogga och jag har haft något att skriva om. Men vissa dagar orkar jag inte eller så har har inget roligt att skiva. Men nu drar det snart ihop sig till sommarlov och England. Får se hur mycket jag hinner blogga därifårn, ska iaf ta med mig min lilla dator och hoppas på att deras internet är trådlöst. ;)  Nu kom jag av ämnet, men iaf jag försöker att holla bloggen igång så gått det går och försöker blogga var tredje timme om det går. Jag föröker göra den så rolig jag kan men tror jag har misslyckats lite med det. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0