Tråkigt

Jag känner mig lite nevös, jag vet att alla är lika gamla som jag (tror jag) Men ingen är lik mig. Det är pinsamt och läskigt, jag vill hem. Ingen pratar med mig, och dom jag ska följa idag gick nyss ut (tror dom ska röka), en efter en går. Tur att jag bara ska vara här en dagskulle inte klara mer.
Haha och dom jobbar väldigt mycket, dom flesta sitter och läser bloggar, lyssnar på musik och ja, jag vet inte allt.
Skolan är ganska ny blev klar 2002 det är stort har redan hunnit gått vilse ett flertal gånger, men i det klassrum a sitter i nu är inte så fint, varje klassrum ser i stort sätt lika ut, bord, stolar och en dator. haha och alla datorer är apple (undra hur många datorer det finns?), tangentborden är tusch är lite ovant att skriva på dom, men det går bättre och bättre, musen är också konstig, ja det går inte att förklara allt. En sak till något jag inte trodde fanns datorn sitter i skärmen. Haha lever jag på 2000-talet? Inte så häftigt men men. Nu ska vi gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0