Tack

Från Manda
Alltså måste du lägga ut om ditt bråk med den här Sandra det gör din blogg mycket sämre alltså. Och det verkar som att ni båda är fjortisar om ni typ sitter och bråkar genom bloggar och internet (gör det hellre typ IRL)jag tror faktiskt inte dina bloggläsare är speciellt intreserade av ditt bråk med henne. För liksom om det fortsätter komma massor med flera såna omogna inlägg kommer ialla fall ja sluta läsa din annars så jättebra blogg.
Men de e typ vad jag tycker för alltså det känns liksom som 13 åriga fjortisar som sitter och skriver bråk på bloggar så ett råd lös era problem nån annanstans för din blogg blir tristare med de där inläggen. Så ha de bra ochja hoppas det kommer såna här onödiga inlägg igen för din blogg är så bra och dina djur e verkligen fina likadant med dina kläder /// Manda en av Mebeckies fans ;)

Tack Manda
Det är bra att du skriver vad du tycker. Självklart tar jag till mig det. Hade faktiskt tänkt att lägga av med det. Det är väldigt barnsligt. Vi kommer nog inte att prata med varandra alls i framtiden speciellt inte nu när hon drar inte sina små vänner IGEN!

Gud vad sött med ett litet Beckiefan. :)

Hoppas du tycker att min blogg blir bättre nu när den kommer bli som "vanligt". Man vet jue aldrig vad som händer Beckie. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0