Blandat


Jag saknar dig, vad var det som hände mellan oss. Jag fattar inte, inget
är som förr längre. Varje dag som går tänker jag bara på dig. Du betyder
för mycket i mitt liv för att du ska gå till spillo. Snälla förlåt mig för det
jag gjorde. Jag ville gå en egen väg i mitt egna liv. Snälla förlåt mig, kom tillbaka.

Nu ska Beckie berätta tre saker ni inte visste.

1. Jag är en väldigt blyg person och har svårt att lita på människor och
binda mig till människor. Jag lever i en liten fluffug värld och vill inte
se värkligheten.


2. Jag älskar "barntv", som jag skrev innan jag lever i en fluffig fantasivärld där inga
gränser finns. Jag lyssnar bara på musik som har med "ovärkligheten" i sig, eller i
stort sätt iaf.

3. Jag är orftast ensam, jag har inte så många vänner som jag inte har
gkort illa eller svikit. Jag är tydligen inte en "sann vänn" enligt dom.
Alla gör misstag, jag är en klumpig och gör misstag hela tiden. Jag
tycker att jag ställer upp hela tiden och gör det jag kan.



Det var allt jag hade nu?


Ställ gärna frågor. Jag svara på ALLT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om din familj och dina djur

2010-03-03 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0