Är det fel på mig?

Jag har ingen lust med någonting, jag har ingen ork. Känner mig skittråkig. Jag vill inte träffa en människa är det för att jag blev besviken på en männsika som är helt skadad. Jag hatar att behöva lägga saker och ting på bloggen men det är min blogg och jag bestämmer vad som ska stå här. Jag vet inte varför jag bloggar, jag vet ingenting längre. Är jag deprimerad? Jag har så många frågor utan svar.

Det känns som att jag inte har något kvar från det gammla. Vart är mina gammla vänner från när man var liten. Men om jag fick önska att jag var vän med dom idag skulle jag säga nej ändå. Jag har vänner och jag vet att jag kan lita på dom, men dom är ofta upptagna.  Jag skulle skriva hur mycket som hällst men intressat att läsa om mina djupa problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0