Stress

Sorry att jag inte bloggat men har haft så mycket att göra. Igår packade jag hela dagen lång och idag har jag jobbat med Becka på rönnåsen. Så fin utsikt. När vi kom hem vid 17-tiden så åt vi och sen stack vi till Wij och kolla på konserten. Jag har tagit en massa bilder med mobilen men hittar inte kabeln så kan inte inportera in dom tyvärr. Ja efter konserten så gick vi hem till Becka och Rosa var också hemma. Vi sjöng sing star och hade superskoj deras släcktingar var också där. Ja kom nyss hem då och ska snart sova lite tror jag för om ja några timmar bär det av till Arlanda. Gud vad jag är nervös snart är jag i England. :)


Så här är utsikten iaf där jag jobbade med Becka. Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0