Lång dag

Jag hann tyvärr inte blogga igår. Det blev en lång dag. Gick upp klockan 7 och jag och la mig vid 1. Hade iaf kul på discot igår, träffa lite nya vänner och sncka med dom. :) Sen hade vi en tävling igår och jag tänker inte säga hur det gick för min grupp men vi är ju alltid bäst iaf. Hahaha. Vi har haft runt 30 grader hela tiden och kommer vara så veckan ut sen vet vi inget mer. Men här kommer lite bilder.


Jag och nåra till från resan.

NÅGRA till från resan. Vi är 33 i min grupp men vi är bara 11 i min klass. Sen är det runt 40 i den andra
och vet inte hur många som åker på ridning och dans. Vi är nog upp emot 100 iaf.

Ja vi går i skolan och det ser ut som att Elin pluggar men hon kollar bara in en bild XD Bra trick Elin men det funkar tyvärr inte.

Oliva skulle ta bild av oss på stranden och fick  bära alla våra väskor. Stackars liten

Jag, Erika och Victor

Det är en sandstrand om ni trodde det bara var stanar så är det bara där vi sitter och äter lunch för att vi inte ska bli skitiga.

Disco

Nu är det skola så bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0