Hej

Inlägget som jag gjorde igårkväll publecerades aldrig. Men nu ligger det där. Jag har tagit lite bilder idag på Hastings casel men dom kommer ikväll. Jag ska snart ut och sola men först ska jag göra lite saker på datorn. Jag och Elin har fått fågelskit på oss idag. Fy vad äckligt det var sen var vi tvungen att köpa en Cola för att få låna en toalätt. Jaja, denna vecka är som alla andra veckor stressig så förvänta er ingen bra uppdatering jag skriver så fort jag har tid. :) Men nu ska jag ut i den varna solen. Vi kommer att ha toppenväder hela denna vecka med. Inget regn. :D

Här är lite mer från shoppingen igår :D


En napp :D

handukar så jag kan ta bort sminker får inte göra de på deras handdukar

Väskan, shortsen, nappen, handdukarna och godis allt gick på 12 pund vilket är runt 130 kr. Sjukt billigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0