Hemma

Haha jag och Becka gick och bada, först var vi vid Wij, sen vid sjöbacken sist med inte minst vid campingen där vi blev lurade. Vi gick ut för en låååååång brygga så vi trodde det var djupt men när vi ställde oss upp så blev vu rädda och trodde inte att det var sant. Vet var bara till höften. XD Men vattnet var ljummet, kan det bli en bättre sommarkväll. Tack för två underbara kvällar. Men Rosa jag vill träffa dig snart innan jag flyttar, jag har inte träffat dig på snart 4 veckor. :'(


Måste bara skriva det. Rosa och Becka är dom två sötaste syskonen och vännerna jag någonsin träffat. <3 Tack för att ni är min vänner. Två underbara tjejer som man kan lite på till 100%. Nej nu ska jag inte skriva mer så det inte förstör vår vänskap. <3


<3


Kommentarer
Postat av: beckaa

naaaw <3 inte kan du förstöra nått nej <3

hehe så lite så :)<3

2010-07-14 @ 23:50:32
URL: http://beckaa.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0