Hem och vänd

Vi var lediga fram till klockan 13.00 idag för då var det skola och den sluta vid 16.00 så tog 16.25 bussen hem. Haha det låter som om jag har bott här hur länge som hällst. Tiden har gått så fort men ändå känns det som jag jag har varit här i föera månader. Det är sjukt att jag ska åka hem till Sverige på lördag. Jag har inte fattat att jag faktiskt är i England. Allt är så sjukt. Det är sjukt med alla kulturer. Skillanden mellan länderna. Lilla, lilla Sverige.

Paula fråga varför jag bloggar efter det som har hänt. Ja, jag har bloggat i ca 3 år nu. Jag har haft 4 olika bloggar. Jag vet att några av er har följt mig under dessa år. Jag slutade blogga i ett ½ år. Det halvåret all börja blogga. Jag börja blogga pga en sak, jag ville att alla skulle veta sanningen. Sen gick det bättre och bättre, det var svårt att sluta. Jag har tänkt att sluta blogga vid flera tillfällen. Jag vill inte att alla ska veta vem jag egentligen är. Sen vill jag att dom som har gjort mig illa ska veta att jag mår bättre, har skit bra vänner som jag älskar. Ingen kan förtöra mitt liv igen. Jag tror många har missförsått mig när jag berättar. Jag vill inte vara anonym, men den riktiga jag kommer aldrig komma fram i bloggen. Beckie är inte jag, jag heter Rebecka kallas Becka. Jag kommer inte att drunkna i Beckie som Alexandra gör i Kissie. De ända gångerna Rebecka har varit framme i bloggen är när jag skriver åsikter och liknande.


Har tyvärr ingen bilder att bjuda på. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0