Blandat

Jag ska börja att skriva att igår var det exakt ett år sedan jag och Sandra var på Britney Spears Circus konsert. Gud vad fort tiden går. Jag och Sandra är inte ovänner min min cp blogg förstörde allt. Minns ni alla fåniga och omogna saker jag skrev om henne. :'( Jag har fortfarande skuldkänslor för det, men hon säger att det är okej och jag hoppas att de är sant.



En jättegammal bild på mig och Sandra

Sen så fick jag en kommentar som jag tänkte besvara

Från Anna
varför är du så kritisk mot kissie hela tiden? Hon är speciell ja men det är vi alla bara att hon går sin egen väg vad folk än tycker jag tycker hon är ball på det sättet att hon vågar! varför lägger du ner massvis med tid på att kritisera henne? om man skulle kritisera så mkt om folk skulle jag ju få fnatt!

Jag har inget emot Kissie, jag tycker att hennes blogg har blivit bättre sen hon sluta vara så hård. Jag lägger inte ner så mycket tid på henne, men desto mer jag skriver om henne desto fler läsare får jag. Inte för att jag bryr mig så mycket men det är kul. Jag bloggar för att jag tycker att det är kul, inte alltid men oftast och då är det lika bra att blogga om det folk vill läsa. Erkänn att alla ni som läser Kissies, Paows och Dessies blogg älskar att hata dom. Jag vet att flera av er läser min blogg för att ni hatar mig och tror att jag är dum i huvudet. Men liksom Kissie så är Beckie en slags roll, själklart så kommer Rebecka fram ganska ofta.



Så nu startar jag en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0