0

Vad ska jag göra. Jag vet ingenting jag står fortfarande på nollpungten. Ska jag bo hemma eller ska jag flytta? Jag fäller en tår av rädsla. När man fått reda på nångot som man är livrädd för och så håller den man ska dela rum med det. Men trodde att man fått ett nytt rum och så är det redan upptaget. :´( Jag dricker inte, jag röker/snusar inte, jag tar inte dråger, jag är inte cool, jag är inte snygg. Hur fan ska jag klara mig. Jag är stark, jag har bra viljestyrka, jag kan säga nej, jag vill gå frammåt, jag vill glömma det förflutna. Jag har VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER OCH ERIKA OCH VICTOR ÄR BARA MINA!!!!!!

Jag är lycklig, jag har allt jag vill ha. Nu ska jag ställa er en fråga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0