Lögnhalsen Kissie

Ja är inte alla trött på Kissies lögner.


Först skrev Kissie (Alexandra) att hon skulle vara med i God Morgon Sverige men hon var för
feg för att dyka upp eftersom Kenza och Foki skulle vara med. Bara ett kort tag efter skrev hon
att hon skulle vara med i Nyhetsmorgon lördag men det vara ALDRIG sant. Nu skulle hon vara
med i Wipeout
men jag tror aldrig det var sant heller eller så fick hon sparken och kommer med en
dum operation som försvar som jag sldrig tror kommer bli av. Dom som gör Wipeout tror hon kommer
att klaga hela tiden "Åh nej jag bröt en nagel". Hon skulle aldrig klara det.

Alexandra Kissie Nilsson bara ljuger och hon ska snart vara 20 år. Hur kan hon sjönka så lågt. Varför ljuga i att hon ska vara med på tv. Sen skrev hin nyligen igen att hon ska vara med i 8:an men de är också en lögn jag tror att hon skrev de tidigare också. Men hon skriver bara så för att hon får penagr för det och folk ska titta mer
på 8:an och leta efter vilket program det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0