Veckan

Eftersom alla bloggar som jag just läst skriver om deras veckor så ska jag göra det med.

Idag: Har hyrt en drös med filmer :)
Imorron: Inget planerat ännu. Hitta på nå?
Fredag: Först blir det att gå på stan med Becca och Anija, sen blir det bio med Becca och sen ska vi fira Anija hon har blivit en stor flicka 18 år. :) Grattis ännu en gång. Var ett tag sedan nu men grattis ändå! :)
Lördag: Om Erika kommer så blir det att träffa henne :)
Söndag: Dagen innan skolan börjar ja det kommer väll inte hända så mycket.

Ingen bloggpaus här inte. Kunde inte låta bli. :P

Kommentarer
Postat av: lina

wannabe mig! du har aldrig lagt upp en sån där lista och så helt plötsligt en stund efter att jag gjorde det så kom det upp på din blogg också. OOOOOPPPPSSS!

2010-08-18 @ 22:01:18
URL: http://linaaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0