Trött

Börjar inlägget men att svara till Lina igen. Ja men självklart får du kritisera dig. Vi känner inte varandra längre så. Sen vet inte ens Kissie att jag finns. XD Kanske ska och kolla in din blogg med. Har aldrig varit inne på dig men då kanske det är dags. :P

Iaf nu går jag vidare måste sluta skratta. Idag så var jag och mamma ute och åt. Trevligt man kanske ska umgås med sina föräldrar ibland fast det är sååååå tråkigt. Det här är sista veckan på sommarlovet. Ska nog sova bort hela den. ;)

Måste irritera mina läsare lite nu igen :D


Kissie påstod häromdagen att hon är Sveriges motsvarighet till Lagy Gaga.
Ja det är ju lika sant som om jag är Sveriges motsvarighet till Miley Cyrus. Haha bara för att hon just nu spelas på radion. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0