Testet

Vad heter du? - Rebecka
Hur gammal är du? Gammal??? 84 haha nej 17
Vart bor du? - Ockelbo
Trivs du där? - Nej
Brukar du läsa horoskop? - Sometimes
Har du körkort? - Nej :(
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder, smink och massa annat :P
Antal kuddar i sängen?- Just nu tre resten ligger på golvet XD
Kan du baka bullar? - Ja :)
Bläck eller blyerts? - Bläckpenna eller stiftpenna :P
Mc donald's eller burger king? - Donken :P
Är du allergisk mot något? - Aa fisk lite annat skit
Äger du ett busskort? - Haha aa tre stycken :P
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Ingen av dom
Hur ser du ut idag? - Hmm i skolan Strumbyxor, kjol, linne och kofta nu mjukbyxor, linne och kofta :)
Vad såg du senast på tv? -Hmm nå skit på 4:an tror jag
Hur svarar du i telefonen? - Aa hallå
Vem ringde dig senast? - Papi
Vad sa den som ringde? - Fråga vad jag ville när jag hade ringt och de var att jag var tvungen att ha pengar att lösa ute ett nyss busskort för jag hitta inte mitt som låg i väskan XD
Antal timmar sömn inatt? - 7 timmar
Sov du ensam? - Inatt ja :(

SENASTE PERSON SOM
Du pussa:Filip Haha de vill du bra gärna veta :P
Du kramade: Natta :D
Du gick på stan med: Jossan och Jill
Skickade ett e-mail till dig: E-mail??? Du mena msn va? I så fall Natta

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Jadu...vet inte tror de :/
Tar du droger? - ÖÖÖÖHHH NEJ!!!!!....
Vad är du mest rädd för? - Andar :(
Vart vill du gifta dig? - Haha har liksom inte planerat det är jag 17!!!!!!
Kör du bil? - Övningskör ja!!!
Har du ett jobb? - Hade numera hjälper jag pappsen.
Folk omkring dig eller vara ensam? - Folk så klart :D

STUFF

Är du ensam nu? - Ja :(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Kokobom smurf
Vill du gifta dig? - Inte nu den frågan var ju nyss XD
Gillar du glass? - Ja :P

FAVORIT


Rum i huset? - Mitt!!!!!!
Typ av musik?- Typ allt :P
Månad?-  Mars och Juli
Affär?- Gina Tricot och HM
Godis?- Surt

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Ja :(
Köpt någonting? - Ja :D
Varit sjuk? - Hade lite feber idag
Sjungit? - Ja :D
Sagt "jag älskar dig"? - Nja sagt att jag hata Natta men mena inte riktigt så XD Vi säger ofta de till varandra :P
Velat säga till några att du älskar hon/han? - Nja
Saknat någon? - Ja :)
Kramat någon?  -  Själklart :)
Kysst någon? - Ne


Där är lite info om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0