...

Jag vakna ju rätt tidigt imorse tycker jag men så klart somna jag om och så har jag glott på film. Det regnar och är kallt sitter inlindad i en filt och lyssnar på musik. Hoppas Erika kommer till ockelbo i helgen så man hinner träfa henne innan skolan börjar. :) Sen så MÅSTE  Sandra komma hit nån dag innan vattnet stängs av där ute. Hihi hon ska gå igen. :P Läs hennes blogg här i nyår så har vi känns varamdra i två hela år men det känns som en livstid. Hon är inte som alla andra hon tål skämt, hon finns alltid där. <3

Sommaren börjar bli lång och jag vill tillbaka till hasings och träffa alla igen. Sitta op standen och prata om allas intresanta liv. All humor spanjorerna ja allt discon se på alla engelkmen som inte fattar ett skvatt svenska XD Ja och att lära dom svenska var fasen bäst av allt. I oktober får man träffa alla igen. Lilla Elin som lärde oss det nya ordet turister upphöjt till 2. You remeber? Anete och hennes stockholms liv. Mimmi och Sofia (Dalarana XD) deras dealekt. Ja och alla Gbgare. Deras omväg hem. Ja och så jag och Johanna åkte vilse när vi skulle hem. Tågresan hem från London när jag inte mådde så bra som fanns alla där. Allt var så bra där. Inget regn. Jag vill åka på en sån resa igen fast till varama califonien. Jag såg fram emot att börja skolan i Gävle igen men nu mår jag inte så bra och vill bara till Uppsal för att sippa en sak. Du! Ja du vet du, du som förstörde mitt liv från börjar. Hahaha ja gud så dramatisk jag kan vara. det ska bli skönt att slippa sova ensam inatt ;)

Jag är ju trottallt en Prinsessa som tydligen går i för små skor XD

Jag har en massa videoklipp därifårn som jag kanske lägger upp. Men dom är på min lilla netbook.


Kommentarer
Postat av: sandra

gumman de är väll klart att jag finns:) skämt är bara så roligt iaf när man ha roligt själv åt dom :P vem ska ta de på allvar lixom :P <33 mm de känns som en livstid<3

2010-08-18 @ 20:44:55
URL: http://mesandru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0