Ny dag nya tag

Ja, det är svårt att slädda gårdagen men efter att gått en skön promenad med mamma och lill Tina så känns det bättre. Vi prata inte så mycket eftersom jag har sjukt ont i huvudet. Jag är trött på alla äckliga småungar som springer omkring. Tänk att man har varit sån en gång i tiden men då var vi inte så många 4 st tyk nu kännes det kom 100-tals.

Jag är rätt så trött eftersom jag knappt inte har sovit. Ni lyckades GRATTIS ni fick mig att må dåligt igen. Håller ni med mig att det är omoget att säga att jag ska in på nån skola för psykiskt sjuka ungdommar. Dom vet inte ens vad dom pratar om. Dom vet inte vad psykiskt sjuk är sen en sista sak det har varit ett väldans tjatande om att vi inte känner varamdra hur kan man då säga att jag inte har några vänner???? Hur kan man veta en sån sak? Aja som sagt jag går vidare. Imorron ska jag får träffa Becca iaf och vi kommer ha sjukt kul.:)

Nu ska jag göra mig i ordning för bilderna. :P Ge mig lycka till. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0