Naaw

Hej, jag har läst din blogg sen du börja. Jag tycker den är jättebra. Jag har några frågor till dig och hoppas värkligen du svarar på dom. Kram

Naaw tack. Har du läst min blogg i tre år. Oj i så fall, jag har ju som tratition att byta blogg varje år. Få se om jag gör det i år med. :P Klart jag ska svara på dina fråor.

Vad heter du? Jag heter Rebecka mitt mellanamn och efternamn ger jag inte ut

Hur gammal är du? Jag hatar när man skriver gammal. Men jag är 17 år GAMMAL!

Vart bor du? Jag bor i ett litet sammhälle, tänkte flytta till uppsala nu i augusti men jag ångra mig. :/

Har du druckit alkohol nu i sommar? Ja det har jag :/ (jag gillar inte alkohol)

Har du varit full någon gång? Hahah absolut inte, bara sockerkickar XD

Du har inte uppdaterat så bra i sommar. Vad har du gjort? Haha nej det har jag inte. Jag var ju i england i tre veckor, sen när jag kom hem så var jag hemma i några dagar och sov, sen åkte jag till sthlm. Ja, sen åkte jag med Erika till landet. :) Nu är jag hemma och funderar om jag ska åka till landet igen ikväll. :)

Vad är det bästa med att blogga? Det bästa, det är alla hatmail, men jag börja tröttna på att blogga faktiskt. Men det är svårt att sluta med. Så fortsätter ett tag till. :)

Tack :)


Jag hade tråkigt :P



Om du vill ha tips och råd så maila [email protected]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0