Måste svara på en kommentar

Haha den är fårn Lina och om jag inte har helt fel så vet jag vem det är ;) Så här kommenrera hon.

hon kritiserar kissie för att hon tror att hon blir populär och får uppmärksamhet av det på internet :)

Det är inte sant ;) sorry!!! Jag har bra med besökare och behöver inte fler. Jag vill inte bli populär jag vet inte ens varför jag bloggar det är tråkigt men vad ska man göra när det regnar när jag bor i en liten by? Gävle är tråkigt, Sandviken är rena spyan. Varför flytta jag inte igår? Jag hade möjligheten. :( Aja nu kom jag av mig. Det är kul att skriva om Kissie jag gör det inte lika ofta som förr. Men när jag inte har något att skriva så är hon "räddaren i nörden" jag skulle lika gärna ha en skvallerblogg. ;) Det jag väl skriver om henne kommer här ifrån. Sen dom flästa som läser min blogg vet jag inte ens vilka det är. :/ Eh orka skriva mer om det. :P



Jag funderar på att gå ut ikväll. Åka in till Gävle lite roligare än här. Men nu är väll ingen hemma där. Känner typ bara Sandra som bor kvar där och jag har full förståelse alla som flyttar ifrån Gävle. Kanske blir Uppsala ;) Varför flytta jag inte dit? Jag känner mig ju hemma där. :( Mer än här faktiskt. Jag känner mig hemma i England med. Brighton, Hastings, Eastbourn beach <3 London i mitt hjärta <3  

Kommentarer
Postat av: lina

DÅ ÄR MIN NYA HOBBY ATT KRITISERA DIG REBECKA =) eftersom det är ett tillåtet tidsfördriv.

2010-08-17 @ 15:25:02
URL: http://linaaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0