Jobb och massa annat

Igår hann jag inte blogga för att jag var inte hemma utan i valbo hela dagen typ. Sen har jag fixat ett rum här hemma. Jag har köpt ett nytt skrivbord. :)



Idag har jag jobbat hela dagen. Tiden gick skapligt fort. Men jag hatar när det blir förmycket disk, varför ska allt komma på en gång? Räcker det inte om det kommer lagomt mycket åt gången? Ja vad nu lagom är? Tänk vad många ord det finns. Ord som inte går att förklara. Lagom, normal. What in the hell is normal? Ja ni vet alla dom orden. Victor svarar alltid lagom när man frågar hanna något och inte vet svaret. Hahaha ja men varför finns orden när man inte kan förklara dom. Ingen är normal. Okej lagom kan vara att man ska ta lagom mycket och det brukar vara mellan. Men vad är mellan. Ja allt är olika från människa till människa. Oj nu kom jag av mig.





Inlägget piblecerades aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0