Jag har ångest

Jag mår förgäves igen. Jag ångrar mitt skrivbord. Mitt sovrum är inte lika mysigt längre. Jag saknar min fårtölj, men jag vill ha en arbetsplats. Jag får inte så mycket gjort när jag sitter i köket eller på golvet. Jag vill bo amrekansk. Jag har alltid gillat den frecha stilen. Den stora stiden blandat med engelska lilla stilen. Tänk vilken skillnad. I USA ska allt vara så stort (nu utgår jag inte från filmerna) utan utan fakta av människor jag känner som har varit där. I Englan där jag var i sommar, där ska allt vara så litet. Alla bodde på sån liten yta. I Sverige är det så blandat. Vissa bor strt och andra inte. I villorna är alla rum olika stora men inget är så stort. Ett amrekanskt sovrum är som våra vardagsrum typ. Och då är det de minsta. Hahaha. Andra får vara glad att dom ens har någonstans att bo. Ja från skratt till att fälla en tår.

Från ångest till hämlösa, jag lyckas med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0