Jag del ett

Jag ska berätta vem jag är del för del. Jag har ljugit för alla, människor tror jag är någon jag inte är. Människor tror jag är lycklig och har allt. Det är inte sant. Jag går och bär på så många hemligheter. Här kommer första delen.

Pappas lilla flicka.

Jag är inte pappas lilla flicka har aldrig varit och kommer aldrig att vara. Mina föräldrar hatar mig, jag är inte drömbarnet. Mina föräldrar ger mig saker för dom tror jag blir snäll och lycklig då. Det finns en sak dom aldrig ger mig och det är kärlek och stolthelt. Jag har skrivit förut att dom sa att jag är en misslyckad unge det finns inget att vara stolt över hos mig. Jag har aldrig kännt trygghet här hemma. Mina föräldrar ljuger för mig hela tiden, samma sak om och om igen. Dom lova mig att flytta men dom bara ljuger. När min syster var tonåring skjussa dom henne överallt men jag får ta mina pengar till buss och tåg. Jag kan aldrig berätta för dom vilka jag umgås eller mina problem. Jag får så dåligt samvete för mina problem går ut över mina vänner. Dom säger att dom alltid kan ställa upp men det känns inte bra.

Pappas lilla flicka är en lögn ända sanningen i de är att dom ger mig saker men inte för att dom är stolt över mig utan för att dom tror att de gör så att jag mår bättre och blir glad. Jag blir glad en liten stund men sen är jag tillbaka på ruta ett igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0